ایرانیان جهان
پل معلق آسمان با سیستم های نوین نورپردازی شد
شنبه 8 خرداد 1400 - 14:36:00
ایرانیان جهان - شهردار منظقه2 گفت:طرح نورپردازی پل معلق آسمان با هدف بهره گیری از نور در ارتقای زیبایی های بصری و ایمنی فضاهای شهری اجراشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن صفات، با اعلام این خبر گفت: پل معلق آسمان به عنوان بزرگترین پل معلق کشور به طول 285 متر یکی از نمادهای پایتخت است که بوستان نهج‌البلاغه را به بوستان پردیسان متصل می‌کند و به‌طور همزمان 200 نفر بازدیدکننده می‌توانند روی عرشه آن‌ تردد و توقف کنند.
صفات افزود: با توجه به نقش نورپردازی در ارتقای زیبایی منظر شهری و همچنین افزایش ایمنی فضاهای شهری،طرح نورپردازی پل معلق با استفاده 410 عدد پروژکتورLED اجرا شد.
صفات تلفیق رنگ با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور و مجهز به سناریو نویسی بی نهایت را از قابلیت های این نورپردازی برشمرد .
شهردار منطقه 2 افزود: بوستان نهج البلاغه وپل معلق آسمان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران موفق شده است بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیاری را برای دیدن این تفرجگاه شهری جذب کند و نورپردازی صورت گرفته چشم اندازی زیبا و متفاوت تر به این مکان تفریحی داده است.
صفات در ادامه به نورپردازی پل های سواره رو اشاره کرد و افزود: تلاش شده است با اجرای نورپردازی شهروندان نمایی بسیار زیبا از شهر را در شب مشاهده کنند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/250411/پل-معلق-آسمان-با-سیستم-های-نوین-نورپردازی-شد
بستن   چاپ