ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام: یکی از گام‌های بلند دولت تدبیر و امید اجرای طرح همسان‌سازی حقوق مستمری‌ بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر است
چهارشنبه 12 خرداد 1400 - 15:36:38
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام به مناسبت شانزدهمین سالروز تاسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، شکرالله شیرخانی در این دیدار ، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای ارائه خدمت به اقصی نقاط روستاهای استان گفت: یکی از گام‌های بلند دولت تدبیر و امید اجرای طرح همسان‌سازی حقوق مستمری‌ بگیران صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر است .
وی با بیان این که حقوق مستمری بگیران این صندوق به طور میانگین 52 درصد افزایش یافته است، گفت: به دنبال پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی، این شورا در مصوبه ای با نقل و انتقال حق بیمه با کسور بازنشستگی از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به سایر سازمان ها و صندوق های بازنشستگی یا برعکس موافقت کرد .
وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی سوابق بیمه در صندوق قابل انتقال به سایر صندوق هاست .
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از ارکان نظام جامع تامین اجتماعی ذیل شورای عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و هم اکنون 32 هزار ایلامی تحت پوشش این صندوق قرار دارند .
در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از زحمات سرواندام مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تقدیر شد .

http://www.ilandnews.ir/fa/News/251387/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-ایلام--یکی-از-گام‌های-بلند-دولت-تدبیر-و-امید-اجرای-طرح-همسان‌سازی-حقوق-مستمری‌-بگیران-صندوق-بیمه-اجتماعی-روستاییان-و-عشایر-است
بستن   چاپ