ایرانیان جهان
سیاست‌گذاری مناظره‌ها در اختیار کمیسیون تبلیغات
پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 09:58:36
ایرانیان جهان - خراسان / دبیر شورای نظارت بر صداوسیما درباره پرسش‌های مناظره فرهنگی نامزدهای ریاست جمهوری توضیح داد.
محمد صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما در این باره به تسنیم گفت: «کیفیت، تعداد، زمان، سوالات و اداره مناظره منحصراً در اختیار سازمان صداوسیما نیست. کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بر همه این اتفاقات نظارت دارد و تصمیم‌گیرنده است که صداوسیما هم عضوی از این کمیسیون است. بنابراین هرگونه انتقاد و اعتراض باید به آن کمیسیون بشود و صداوسیما به طور مستقل مسئولیتی ندارد. صداوسیما امکانات و زمینه را فراهم می‌کند اما سیاست گذاری با آن کمیسیون است.»
او در پاسخ به این سؤال که بسیاری می‌گویند مرتضی حیدری مجری این مناظره منفعلانه رفتار می‌کند و بسیار حضور کم رنگی در مناظره دارد، تأکید کرد: «آقای حیدری اصلاً مقصر نیست؛ در سناریویی که طراحی شده خیلی نقش برجسته‌ای برای او نوشته نشده و بیشتر تنظیم وقت، زمان، نوبت و قرائت سؤالات برعهده ایشان است. این جا هم تقصیر رسانه ملّی نیست و آن راکمیسیون طراحی کرده است.»

http://www.ilandnews.ir/fa/News/252726/سیاست‌گذاری-مناظره‌ها-در-اختیار-کمیسیون-تبلیغات
بستن   چاپ