ایرانیان جهان
لندرور در حال ساخت شاسی‌ بلند هیدروژنی است
دوشنبه 31 خرداد 1400 - 11:04:37
ایرانیان جهان - جگوار لندرور اعلام کرد که با همکاری برخی مؤسسات و شرکت‌های انگلیسی در قالب پروژه زئوس، روی توسعه نسخه مفهومی شاسی‌بلند هیدروژنی لندرور دیفندر کار می‌کند.

جگوار لندرور در حال کار روی توسعه نسخه پیل سوختی هیدروژنی شاسی‌بلند لندرور دیفندر است. به گزارش Carscoops ، خودروساز انگلیسی در قالب پروژه زئوس (Project Zeus) طی سال جاری آزمایش این خودروی هیدروژنی را آغاز می‌کند و برای تحقق آن، از مرکز پیشرفته پیشرانه دولت انگلیس بودجه‌‌ای دریافت کرده است. جگوار لندرور در پروژه زئوس با شرکا و قطعه سازانی از جمله دلتا موتوراسپرت، AVL، مارلی اتوموتیو سیستمز و مرکز صنعتی‌سازی باتری انگلیس همکاری خواهد کرد.

ایرانیان جهان

جگوار لندرور تا سال 2030 شاسی‌بلند هیدروژنی می‌سازد لندرور دیفندر 2020 رونمایی شد
آزمایش مدل هیدروژنی لندرور دیفندر در انگلیس انجام می‌شود تا قابلیت‌های آف‌رود و مصرف سوخت آن را تأیید کند. رالف کلاگ ، مدیر بخش خودروهای هیدروژنی و پیل‌ سوختی جگوار لندرور، در این زمینه گفت: ما می‌دانیم هیدروژن در ترکیب پیشرانه‌های آینده در کل صنعت حمل‌ونقل نقش اساسی دارد و در کنار خودروهای الکتریکی، راه‌ حل دیگری در جهت کاهش آلایندگی برای توانایی‌ها و نیازهای خاص خط تولید کلاس جهانی جگوار لندرور ارائه می‌دهد. کارهایی که در کنار شرکای ما در پروژه زئوس انجام شده است به ما کمک می‌کند در سال 2039 به شرکتی تجاری کاملا پاک (بدون تولید کربن) تبدیل شویم؛ زیرا ما برای نسل بعدی خودروهای بدون آلایندگی آماده می‌شویم.

ایرانیان جهان


http://www.ilandnews.ir/fa/News/254675/لندرور-در-حال-ساخت-شاسی‌-بلند-هیدروژنی-است
بستن   چاپ