ایرانیان جهان
فناوری سوپر رزولوشن AMD در هفت بازی قابل استفاده خواهد بود
دوشنبه 31 خرداد 1400 - 11:30:55
ایرانیان جهان - گفته می‌شود بعد از انتشار فناوری سوپر رزولوشن AMD حداقل 7 بازی از آن پشتیبانی خواهند کرد و پس از مدتی، 12 بازی دیگر به فهرست عناوین سازگار با این فناوری اضافه خواهند کرد.

چندی پیش AMD از سوپر رزولوشن رونمایی کرد؛ تکنیکی که اجازه می‌دهد بازی‌های ویدئویی با کیفیت به‌مراتب بالاتری اجرا شوند. حال، سایت خبری VideoCartz فهرستی را منتشر کرده که گفته می‌شود نام عناوینی است که در زمان انتشار فناوری سوپر رزولوشن از آن پشتیبانی خواهند کرد. در حال حاضر مشخص ‌شده است که تکنولوژی FidelityFX Super Resolution یا به‌اختصار FSR در زمان عرضه از 7 بازی ویدئویی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، فهرستی از بازی‌هایی که در ادامه به این تعداد اضافه می‌شوند منتشر شده که چند نام جالب توجه نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. شاید Far Cry 6 و Resident Evil Village مهم‌ترین بازی‌هایی باشند که به‌زودی از مزایای FSR بهره‌مند خواهند شد.

ایرانیان جهان

AMD از کارت گرافیک Radeon RX 6900 XT با خنک‌کننده مایع رونمایی کرد احتمال افزایش قیمت کارت گرافیک‌ ها با گران‌تر شدن حافظه‌های GDDR6
فهرست توسعه‌دهندگان و ناشرانی که برای انطباق و پشتیبانی از FSR با AMD همکاری می‌کنند نیز از جوانب مختلفی جالب توجه است. تاکنون 44 شرکت مختلف به پشتیبانی بازی‌های خود از فناوری FSR اذعان داشته‌اند. البته فهرستی که توسط وب‌سایت ویدیوکاردز منتشر شده، درباره زمان یا نحوه‌ی پشتیبانی از FSR توسط این شرکت‌ها اطلاعاتی را ارائه نمی‌کند.

ایرانیان جهان


http://www.ilandnews.ir/fa/News/254723/فناوری-سوپر-رزولوشن-AMD-در-هفت-بازی-قابل-استفاده-خواهد-بود
بستن   چاپ