ایرانیان جهان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد: امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با اداره کل فنی وحرفه ای
سه شنبه 1 تير 1400 - 07:39:40
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - در اجرای قانون "حمایت از شرکتها و مؤسسات دانش بنیان"و به منظور توسعه اقتصاد دانش محور، تقویت و توسعه تعاونی های نوآور و توانمندسازی تعاونی های حمایت محور و با هدف استفاده بهینه از امکانات و هم افزایی منابع موجود اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ظرفیت های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان تفاهم نامه همکاری منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و ر فاه اجتماعی گلستان در آئین امضای این تفاهم نامه سعید مازندرانی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه گفت: یکی از عوامل مهم در دستیابی به توسعه تعاونی ها توجه به آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه ای است و این آموزش‌ها نه تنها عهده دار تربیت نیروی کار مورد نیاز بخش‌های مختلف تعاون است، بلکه از طریق بستر سازی ، به حل مشکل بیکاری نیز کمک شایانی می کنند. مازندرانی افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، استفاده از کلیه ظرفیت ها، دانش، منابع و امکانات موجود طرفین تفاهم نامه به منظور حمایت از تعاونی ها در راستای بسترسازی برای توسعه کسب و کارهای تعاونی است.
مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در ادامه به دیگر اهداف این تفاهم نامه شامل حمایت از ایجاد مراکز نوآوری و تعاونی های دانش بنیان در مراکز آموزش فنی و حرفه ای،حمایت از ساماندهی و مهارت آموزی توان یابان (حمایتی) و زنان سرپرست خانوار و دانش آموختگان دانشگاهی با استفاده از ظرفیت طرفین و کمک به تجاری سازی طرح های نوآورانه تعاونی های مورد هدف است.
وی ادامه داد: همچنین همکاری متقابل طرفین تفاهم نامه در راستای بسترسازی برای ایجاد و توسعه کسب و کارهای تعاونی به ویژه مراکز نوآوری تعاون و شرکت های تعاونی با اولویت زنان سرپرست خانوار، دانش آموختگان دانشگاهی و افراد دارای معلولیت از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
31 خرداد 1400 13:32
کد خبر : 241,190
کلیدواژه ها: تفاهمنامه,اداره کل فنی و حرفه ای,اداره کل تعاون،کار و رفاه گلستان,آموزش های مهارتی
نظرات بینندگان

http://www.ilandnews.ir/fa/News/254936/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گلستان-خبر-داد--امضای-تفاهم-نامه-همکاری-فی-مابین-اداره-کل-تعاون-کار-و-رفاه-اجتماعی-با-اداره-کل-فنی-وحرفه-ای
بستن   چاپ