ایرانیان جهان
معاون شهردار منطقه 4 خبر داد
احداث 32 چشمه سرویس بهداشتی در معابر بوستان های شمال شرق تهران
سه شنبه 1 تير 1400 - 11:35:00
ایرانیان جهان - معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 4 تهران از احداث و مرمت سرویس های بهداشتی عمومی در معابر بوستان ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران مهدی پورشاسب با بیان این خبر افزود: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان، حفظ و افزایش بهداشت عمومی، احداث سرویس های بهداشتی عمومی و آبخوری در بوستانها و معابر منطقه4 در قالب پروژه های کوچک مقیاس توسعه محلی در دستور کار قرار گرفت.
او در ادامه افزود: از این رو عملیات احداث بیش از 32 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان های پلیس و ارغوان، بهزادی، مائده و چگینی از ابتدای سال جاری آغاز شد و 32 چشمه به بهره برداری رسید.
معاون فنی و عمرانی این منطقه در ادامه به بهسازی سرویس بهداشتی در محدوده منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه بیشتر به بهداشت عمومی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان نسبت به بازسازی و رفع مشکلات 4 چشمه سرویس بهداشتی در بوستان ها و سطح معابر منطقه 4 اقدام شد.
پورشاسب افزود: همچنین پیش از این در سال گذشته حدود 60 چشمه سرویس های بهداشتی در بوستان های شقایق، سمرقندی، پلیس، پایانه رسالت، بوستان رسالت و پارک جنگلی لویزان احداث شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/254998/احداث-32-چشمه-سرویس-بهداشتی-در-معابر-بوستان-های-شمال-شرق-تهران
بستن   چاپ