ایرانیان جهان
راشاتودی: تلفات خودکشی میان نظامیان آمریکا از هر جنگی بیشتر است
چهارشنبه 2 تير 1400 - 01:55:44
ایرانیان جهان - باشگاه خبرنگاران / تعداد نظامیان آمریکایی که در اثر خودکشی جان خود را از دست می‌دهند بسیار بیشتر از نظامیانی است که در جنگ برای آنچه مقابله با تروریسم خوانده شده، کشته می‌شوند.
به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه راشاتودی، جنگ‌های بی پایانی که آمریکا بعد از حملات تروریستی 11 سپتامبر به راه انداخت منجر به افزایش خودکشی نیرو‌های نظامی شده است.
بر اساس مطالعات دانشگاه براون، سربازانی که آسیب دیده اند و بار‌ها به جنگ‌هایی اعزام شده اند که از حمایت مردمی برخوردار نبوده است، دست به خودکشی می‌زنند.
بر اساس اطلاعات جمع آوری شده تعداد سربازان آمریکایی که جان خود را در اثر خودکشی از دست می‌دهند دست کم 4 برابر بیشتر از سربازانی است که در جنگ‌های بعد از 11 سپتامبر جان باخته اند.
از زمانی که جرج بوش مبارزات جهانی برای آنچه مقابله با تروریسم خواند را در سال 2001 شروع کرد 7 هزار و 57 تن از نیرو‌های نظامی در این عملیات کشته شدند. در همین بازه زمانی تخمین زده می‌شود که 5 هزار و 116 نظامی در حال خدمت، هزار و 193 نفر از اعضای گارد ملی و هزار و 607 نفر از نفرات ذخیره خودکشی کرده اند.
تعداد خودکشی در میان کهنه سربازان این جنگ‌ها 22 هزار و 261 نفر تخمین زده شده که در مجموع تعداد آن‌ها به 30 هزار و 177 نفر می‌رسد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/255062/راشاتودی--تلفات-خودکشی-میان-نظامیان-آمریکا-از-هر-جنگی-بیشتر-است
بستن   چاپ