ایرانیان جهان
پرونده وکالت وکیل سابق ترامپ تعلیق شد
جمعه 4 تير 1400 - 03:50:37
ایرانیان جهان - باشگاه خبرنگاران / دادگاهی در نیویورک پرونده وکالت رودی جولیانی را به دلیل حمایت از ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات آمریکا لغو کرده است.
دادگاهی در نیویورک پرونده وکالت «رودی جولیانی» وکیل شخصی ترامپ، را به دلیل «بیانیه‌های نادرست و گمراه کننده» در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست ترامپ در این انتخابات، لغو کرد.
این تعلیق وکالت ضربه‌ای بزرگ برای جولیانی است که به عنوان مقام ارشد در دادگستری منهتن نیز فعالیت می‌کرد. این در حالی است که جولیانی از سوی همین دادستان در منهتن درباره پرونده خود در اوکراین نیز تحت تعقیب جنایی است.
جولیانی و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا، پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات سال 2020 آمریکا مدعی تقلب گسترده در انتخابات شدند.
ماه گذشته بازرسان فدرال آمریکا حکم بازرسی خانه «رودی جولیانی» را دریافت کردند. سال گذشته تحقیقات درباره جولیانی و نقش او در اتخاذ تاکتیک‌هایی برای برگزاری مجدد انتخابات آمریکا پس از مدتی متوقف شد.
جولیانی در جریان انتخابات، در تلاش برای تحت فشار قرار دادن «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، ازسوی ترامپ و فشار آوردن بر اوکراین به‌ دلیل معاملات بایدن و پسرش «هانتر بایدن» نقش موثری داشت.
به تازگی مدارکی منتشر شده که نشان می‌دهد دونالد ترامپ با همراهی رئیس ستاد انتخاباتی و برخی از متحدانش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری در سال 2020، وزارت دادگستری آمریکا را به شدت تحت فشار قرار داده‌اند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/255579/پرونده-وکالت-وکیل-سابق-ترامپ-تعلیق-شد
بستن   چاپ