ایرانیان جهان
تصاویر رندر وان پلاس نورد 2 از شباهت بسیار آن به وان پلاس 9 خبر می‌دهد
چهارشنبه 9 تير 1400 - 03:57:11
ایرانیان جهان - تصاویر رندر وان پلاس نورد 2 در فضای مجازی قرار گرفته است که ویژگی‌های احتمالی طراحی ظاهری آن و شباهت نورد 2 به وان پلاس 9 را مشخص می‌سازد.

به نظر می‌رسد گزارش‌ها در مورد محصول جدید برند چینی تمامی ندارد. 91Mobiles گزارشی منتشر کرده است که تصاویر رندر محصول بعدی وان‌پلاس را در اختیارمان قرار می‌دهد. از نظر طراحی ظاهری باید گفت شباهت‌های بسیاری میان وان‌پلاس نورد 2 با وان‌پلاس 9 وجود دارد و به نظر می‌رسد شرکت چینی در تلاش است تا محصولی با ویژگی‌های ظاهری و سخت‌افزاری پرچم‌دار خود را با قیمتی به‌مراتب ارزان‌تر در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار بدهد. بر اساس این تصاویر که افشاگری با نام کاربری OnLeaks آن‌ها در توییتر منتشر کرده است، وان‌پلاس نورد 2 بیشتر المان‌های طراحی ظاهری و حتی طراحی ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی را از وان‌پلاس 9 قرض گرفته است. پنل پشتی این گوشی میزبان ماژول دوربین سه‌گانه با طراحی مستطیلی است که گوشه‌های گرد دارد. دوربین‌ها نیز با چینش عمودی در زیر یکدیگر قرار می‌گیرند؛ البته فلش LED در کنار دوربین سوم قرار گرفته که نسبت به دوربین‌های دیگر از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است.

ایرانیان جهان

در بنچمارک به رم وان‌پلاس نورد 2 نیز اشاره شده است و انتظار می‌رود برند چینی این محصول را با رم 8 گیگابایتی به بازار عرضه کند. البته امکان دارد وان‌پلاس ظرفیت‌های دیگری نیز برای گوشی هوشمند جدید خود در نظر گرفته باشد و برای مثال آن را با رم 6 یا 12 گیگابایتی روانه‌ی بازار کند. در نهایت باید گفت که تصاویر رندر بر اساس نمونه‌های آزمایشی وان‌پلاس نورد 2 طراحی شده‌اند و ممکن است مدل نهایی که روانه‌ی بازار خواهد شد، دارای تفاوت ظاهری جزئی باشد. این نمونه‌های آزمایشی به شرکت‌های سازنده‌ی لوازم جانبی مانند قاب یا صفحه‌‌ی محافظ ارسال می‌شود تا با توجه به طراحی محصول، اقدام به تولید لوازم جانبی کنند. مقاله‌های مرتبط:
بنچمارک منتسب به وان پلاس نورد 2 در فضای مجازی قرار گرفت ادغام اوپو و وان‌پلاس گسترده‌تر از گذشته می‌شود
در مورد زمان معرفی و عرضه‌ی وان‌پلاس نورد 2 اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم؛ اما انتظار می‌رود این محصول برند چینی طی هفته‌های آینده معرفی و سپس به بازار عرضه شود. از نظر مشخصات سخت‌افزاری گفته می‌شود ماژول دوربین سه‌گانه وان‌پلاس نورد 2 متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق تصویر خواهد بود. برای دوربین سلفی این گوشی از حسگری با رزولوشن 32 مگاپیکسلی استفاده می‌شود. وان‌پلاس نورد 2 باتری با ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت, اما مشخص نشده است که از چه فناوری شارژی استفاده می‌کند. باید در نظر داشت که اطلاعات منتشرشده از منابع مختلف هستند و امکان دارد محصول نهایی با مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی عرضه شود.

ایرانیان جهان


http://www.ilandnews.ir/fa/News/256740/تصاویر-رندر-وان-پلاس-نورد-2-از-شباهت-بسیار-آن-به-وان-پلاس-9-خبر-می‌دهد
بستن   چاپ