ایرانیان جهان
سامسونگ از رابط کاربری جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی کرد
چهارشنبه 9 تير 1400 - 03:59:47
ایرانیان جهان - سامسونگ در رویداد MWC از جدیدترین نسخه رابط کاربری ساعت‌های هوشمند خود با نام One UI Watch رونمایی کرد.

One UI Watch که توسط سامسونگ و برای ساعت‌های هوشمند این شرکت توسعه داده شده است، در جریان MWC 2021 معرفی شد. این رابط کاربری روی پلتفرم جدید Wear OS که محصول مشترک سامسونگ و گوگل است، اجرا خواهد شد. نسخه قبلی One UI برای برقراری ارتباط بین ساعت‌ها و گوشی‌های هوشمند گلکسی عرضه شده بود و نسخه جدید قرار است این ارتباط را منسجم‌تر کند. مقاله‌های مرتبط:
گوگل و سامسونگ، Wear OS را با تایزن ادغام می‌کنند احتمال ساخت ساعت هوشمند سامسونگ با Wear OS قوت گرفت
سامسونگ در MWC اشاره کرد که One UI Watch در کنار پلتفرم یکپارچه مشترک با گوگل، تجربه جدیدی از کار با گلکسی واچ برای کاربران به همراه خواهد داشت. بر اساس گفته‌های قائم مقام ارشد گوگل ، سمیر سمات، این همکاری با سامسونگ می‌تواند عمر باتری طولانی‌تر، عملکرد سریع‌تر و مجموعه بزرگی از اپلیکیشن‌های شخص ثالث را برای کاربران گجت‌های پوشیدنی سامسونگ به همراه بیاورد.

ایرانیان جهان

با نگاهی به منوی تنظیمات می‌توان دید که سامسونگ آن را کاملا مشابه منوی گوشی طراحی کرده است و تنظیمات نیز از روی گوشی همگام‌سازی می‌شوند. اگر کاربر منطقه‌های زمانی متفاوتی در برنامه ساعت گوشی خود داشته باشد، روی ساعت نیز به آن‌ها دسترسی خواهد داشت. تماس‌گیرنده‌های بلاک‌شده در گوشی، در ساعت هم بلاک خواهند شد.

ایرانیان جهان


http://www.ilandnews.ir/fa/News/256751/سامسونگ-از-رابط-کاربری-جدید-ساعت‌های-هوشمند-خود-رونمایی-کرد
بستن   چاپ