ایرانیان جهان
چاپ برچسب اموال و لیبل پلمب محصولات با انواع برچسب در چاپ لاوین
چهارشنبه 9 تير 1400 - 04:01:05
ایرانیان جهان - در مجموعه چاپ لاوین چاپ انواع برچسب اموال و لیبل پلمب محصولات فراهم شده است تا مشتریان عزیز بنا به نیاز خود، بتوانند برچسب مورد نظر را انتخاب کنند.

تولید ‌ کنندگان لوازم الکترونیکی، تعمیرکاران موبایل و کامپیوتر، شرکت ‌ های بزرگ با اموال زیاد و... همیشه دغدغه سرقت یا دست بردن سایر افراد به داخل محصولات و اموال خود را داشته و دارند با به وجود آمدن انواع برچسب‌ها تا حد زیادی این دغدغه رفع شده و راهکارهایی جهت جلوگیری از سرقت یا کپی از محصول با برچسب پلمپ و گارانتی به وجود آمده است. این نوع برچسب‌ها به دلیل داشتن موارد امنیتی باعث جلوگیری از سرقت یا دست بردن داخل آن قطعه می ‌ شوند . از انواع برچسب‌های مخصوص این امر می ‌ توان موارد زیر را نام برد: لیبل اموال
این‌گونه برچسب‌ همان‌طور که از اسمش پیدا است جهت نشانه‌گذاری اموال سازمان‌ها و شرکت‌های استفاده می‌شود. لیبل اموال از جنس شبرنگ و دارای چسبندگی بسیار بالایی است که بعد از 24 ساعت به‌هیچ‌عنوان قابل جدا شدن نیست و اگر شخصی سعی در جدا کردن آن داشته باشد، برچسب خرد می‌شود و مشخص می‌شود که لیبل مخدوش شده است. برچسب اموال در رنگ‌های مختلف است (آبی، زرد، نارنجی، قرمز، سبز، نقره‌ای) که می‌توان از این نوع برچسب جهت نشانه‌گذاری اموال یا پلمب کیس کامپیوتر، لپ‌تاپ، موبایل و... استفاده نمود.

ایرانیان جهان

این نوع برچسب نیز همانند برچسب شبرنگ دارای چسبندگی بسیار بالا و خردشونده است. یکی از تفاوت‌های برچسب گچی با برچسب اموال بافت جنس این محصول است که تفاوت‌هایی را در زمینه چاپ در این محصول با لیبل شبرنگ ایجاد می ‌ کند . در برچسب گچی امکان چاپ به دو صورت تک‌رنگ مشکی و رنگی وجود دارد و هرگونه طرحی قابلیت پیاده ‌ سازی دارد. این مدل برچسب نیز همچون برچسب اموال به ‌ صورت برش‌خورده و نیم‌تیغ به مشتریان محترم تحویل داده می ‌ شود و هیچ محدودیتی در نوع برش این محصولات وجود نداشته و مشتریان گرامی می ‌ توانند با توجه به نیاز خود برچسب‌ها را در طرح ‌ ها و مدل ‌ های مختلف با برش‌های متفاوت سفارش دهند. از این نوع برچسب جهت پلمب پیچ‌های محصولات الکترونیکی استفاده می ‌ شود که تعمیرکاران جهت پلمب قطعات تعمیرشده استفاده می‌کنند .

ایرانیان جهان

این نوع لیبل علاوه بر چسب قوی و داشتن حالت غیر کپی، موقع کنده شدن رنگ آن کنده شده و مشخص می ‌ شود که مخدوش شده است. این نوع لیبل قاب استفاده روی انواع محصولات که نیاز به علامت‌گذاری جهت نشان دادن اصل بود آن است استفاده می ‌ شود . لیبل وید
این لیبل با توجه به نوع خاص چسب خود و جنس لیبل، موقع کنده شدن از خود اثر به جا می‌گذارد و مشخص می ‌ شود که لیبل مخدوش شده است. از این نوع لیبل بیشتر در موارد پلمب در و جعبه استفاده می ‌ شود . ما در مجموعه چاپ لاوین چاپ انواع برچسب‌های پلمب و گارانتی را فراهم کردیم تا مشتریان عزیز بنا به نیاز خود بتوانند برچسب مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/256756/چاپ-برچسب-اموال-و-لیبل-پلمب-محصولات-با-انواع-برچسب-در-چاپ-لاوین
بستن   چاپ