ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: بازرسی و پیگیری مسایل جامعه کار و تولید با انعطاف و بدون ضایع شدن حق از گروهی رسیدگی شود
چهارشنبه 16 تير 1400 - 05:35:42
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در گفتگو با مدیر شرکت روغن کشی سفید رود گفت : تسهیلگری در امر تولید حداقل کار دولتمردان برای جامعه کار و تولید است و طبق وظیفه به عنوان خادم کوچک همواره برای حمایت و کمک از تولیدگران در چارچوب اختیارات قانونی آماده هستیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، عباس علیزاده با بیان این مطلب گفت: باید با شناسایی موانع تولید در استان با فوریت و تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی برای تسریع در رفع این موانع اقدام کنیم.
وی با تاکید بر حضور مدیران و کارگران با سابقه در چرخه تولید استان گفت: انتقال تجربه به جوانان از عوامل موثر در استمرار تولید است.
علیزاده گفت: باید محیط کار ایمن و همه موارد قانونی برای حفظ سلامتی و کاهش حوادث ناشی از کار در واحدهای تولیدی رعایت شود.
وی گفت: بازرسی از واحد های تولیدی و رسیدگی به مسایل کارگران و کارفرمایان نباید موجب ایجاد تنش و مانع در فرآیند تولید شود بلکه باید با انعطاف و بدون ضایع شدن حق از گروهی به این مسایل در چهارچوب قانون رسیدگی شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ابراز امیدواری کرد تا با همدلی و تلاش همه دستگاه های اجرایی استان در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها شاهد رشد و شکوفایی در بخش تولید و صنعت استان باشیم.
15 تیر 1400 13:32
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : 241,550
کلیدواژه ها: بازرسی,جامعه کار و تولید,کاهش حوادث ناشی از کار,مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان
نظرات بینندگان

http://www.ilandnews.ir/fa/News/258277/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان--بازرسی-و-پیگیری-مسایل-جامعه-کار-و-تولید-با-انعطاف-و-بدون-ضایع-شدن-حق-از-گروهی-رسیدگی-شود
بستن   چاپ