ایرانیان جهان
آتش‌سوزی در ساختمان وزارت بهداشت عراق مهار شد
سه شنبه 22 تير 1400 - 04:11:43
ایرانیان جهان - ایسنا / منابع خبری عراقی امروز، دوشنبه از آتش‌سوزی گسترده در ساختمان وزارت بهداشت این کشور خبر دادند و افزودند، مسؤولان تمامی کادر پزشکی و اعضای وزارتخانه و نیز مراجعه‌کنندگان را خارج کردند.
العربی الجدید به نقل از رسانه‌های عراقی گزارش داد، وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: علت آتش‌سوزی در وزارت بهداشت مشخص نیست و مقامات تمام کارمندان و مراجعه‌کنندگان را تخلیه کردند.
وزارت بهداشت در این بیانیه افزود: آتش‌سوزی محدودی در یکی از بخش‌های وزارت بهداشت رخ داد و فورا ساختمان از تمامی کارمندان تخلیه شد و تیم دفاع مدنی وزارت کشور به همراه تیم وزارت بهداشت به محل حادثه رفتند و آتش‌سوزی مهار شد و تلفاتی نداشت.
این در حالی است که یک مقام اعلام کرد که برخی از بیماران و کارکنان به دلیل آتش سوزی دچار حالت خفگی شده‌اند و تعدادشان مشخص نیست. همچنین تیم‌های اضافی از آتش نشانی وارد محل حادثه شدند.
وزارت بهداشت همچنین از آغاز تحقیقات درباره حادثه آتش سوزی در ساختمان وزارتخانه خبر داد.
از سوی دیگر مدیریت دفاع مدنی عراق از مهار کردن آتش سوزی در داخل دفتر وکلا در ساختمان دادگاه بداءه البیاع در بغداد خبر داد.
بطبق بیانیه این مرکز، تیم‌های آتش نشانی توانستند آتش سوزی را مهار کنند. این آتش سوزی خسارت جانی نداشت.
طی دوره اخیر آتش سوزی‌هایی در ادارات رسمی و بیمارستان‌های دولتی عراق رخ داده که آخرین آن بیمارستان ابن الخطیب بغداد بود که موجب کشته و زخمی شدن ده‌ها تن شد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/259430/آتش‌سوزی-در-ساختمان-وزارت-بهداشت-عراق-مهار-شد
بستن   چاپ