ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان: ارزیابی عملکرد یک مسئولیت مدیریتی است
سه شنبه 22 تير 1400 - 10:18:49
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان گفت: ارزیابی عملکرد یک مسئولیت مدیریتی است که استانداردهای شغلی را مشخص و تعیین می‌کند که عملکرد کارکنان در حدود استانداردهای تعیین شده صورت گرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، اسماعیل غنیان در جلسه کمیته مدیریت عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان در سال 1399، گفت: با توجه به شیوع ویروس جهانی و همه‌گیر کووید 19 ، توانستیم با تعامل ، همکاری ، سعی و کوشش وافر به اهداف و برنامه های پیش بینی شده در سال گذشته دست یابیم و برای سال جاری نیز برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.
وی با اشاره به این که به وسیله‌ ارزیابی عملکرد می توان تنبیه یا تشویق کارکنان را مدیریت کرد، افزود: ارزیابی عملکرد کمک می‌کند تا ویژگی‌های کارکنان را بسنجیم و حدود توانایی آنها را تخمین بزنیم و در خصوص ارتقای شغلی کارکنان، نیاز به آموزش و بهبود توانایی‌‌شان تصمیم‌گیری کنیم.
غنیان ارزیابی عملکرد را از جمله فعالیت‌هایی که در هر سازمان باید به‌طور منظم انجام شود دانست و گفت: ارزیابی عملکرد، سطح عملکرد کارکنان را نشان می‌دهد و به وسیله‌ آن می‌توان ظرفیت، مهارت و تخصص عملی کارکنان را مشخص و به نقاط ضعف کارکنان پی برد و متناسب با آن برنامه‌هایی برای آموزش و بهبود توانایی‌های‌شان در نظر گرفت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به این که ارزیابی عملکرد راهکاری برای افزایش انگیزه‌ کارکنان است، گفت: کارکنانی که بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهند، به‌عنوان افراد باارزش و قابل اتکا شناسایی می‌شوند و متناسب با همین ویژگی‌ها با آنها برخورد خواهد شد، که این واکنش موجب تحریک کارکنان به عملکرد بهتر می‌ شود.
اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از سال 95 تاکنون (چهار سال متوالی) در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه شده و در دوسال متوالی(سالهای 98 و 99) توانسته است موفق به کسب لوح استانی سطح یک در رعایت حقوق مصرف کنندگان از استانداری سمنان شود که با جلب رضایت مردم موفق به افزایش اعتماد عمومی و تکریم ارباب رجوع شده است.
22 تیر 1400 09:39
کد خبر : 242,307
کلیدواژه ها: مسئولیت,تشویق,تنبیه,آموزش,انگیزه,کسب رتبه,غنیان,مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمنان
نظرات بینندگان

http://www.ilandnews.ir/fa/News/259633/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-سمنان--ارزیابی-عملکرد-یک-مسئولیت-مدیریتی-است
بستن   چاپ