ایرانیان جهان
در سه ماهه اول 120 مجوز مشاغل خانگی در کرمانشاه صادر شد
سه شنبه 22 تير 1400 - 10:18:58
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: برای 120 متقاضی طی سه ماه اول امسال در استان کرمانشاه مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مختار احمدی در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، با بیان این که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر ساله اعتباراتی را برای مشاغل خانگی اختصاص داده است، گفت: سقف تسهیلات فردی یا مستقل 500 میلیون ریال و پشتیبان 2500 میلیون ریال بوده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، افزود: اعتبارات به صورت قرض الحسنه با بازپرداخت 5 ساله و کارمزد 4 درصد است.
وی با اشاره به این که میزان اعتبارات تخصیصی امسال هنوز اعلام نشده است، اظهار داشت: سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی و جهاد دانشگاهی در 7 رشته شغلی مبلغ 85 هزار میلیارد ریال به صورت 100 درصد به متقاضیان پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدود 352 رشته شغلی در سامانه مشاغل خانگی بارگذاری شده و افراد با مراجعه به سامانه https://mashaghelkhanegi.mds.gov.ir و ثبت نام در رشته مورد نظر نسبت به اخذ مجوز مشاغل خانگی اقدام کنند.
مختار احمدی تأکید کرد: بعد از ابلاغ تسهیلات در نیمه اول سال افراد واجد شرایط متقاضی به بانک معرفی خواهند شد.
22 تیر 1400 09:32
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه |
کد خبر : 242,319
کلیدواژه ها: مختار احمدی,مشاغل خانگی,کرمانشاه
نظرات بینندگان

http://www.ilandnews.ir/fa/News/259634/در-سه-ماهه-اول-120-مجوز-مشاغل-خانگی-در-کرمانشاه-صادر-شد
بستن   چاپ