ایرانیان جهان
با هدف توسعه تعاملات در حوزه آموزش های مهارتی صورت گرفت؛
بازدید هیات تخصصی فنی وحرفه ای کشور نیجر از کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای استان البرز
سه شنبه 22 تير 1400 - 10:19:05
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - قائم مقام و دبیر کل وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر از ظرفیت های آموزشی و کارگاه های فنی و حرفه ای مستقر در استان البرز، به منظور آشنایی با آموزش های مهارتی ایران در راستای توسعه زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای کشور نیجر و همکاری مشترک دو کشور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، مصطفی ماهامان میکاسو در بازدید از ظرفیت های آموزشی مراکز خواهران الزهرا و زیبادشت در بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کابان و مهدوی با همراهی مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز گفت : هدف ما از حضور در ایران و بازدید از ظرفیت های آموزشی مراکز فنی و حرفه ای، توسعه زیرساخت های فنی و حرفه ای کشور نیجر و بهبود شرایط سرمایه های انسانی است.
وی ادامه داد: ایران بسیار به استفاده از استانداردها اهمیت می دهد و این برای ما مهم است که یک آموزش با کیفیت در نیجر داشته باشیم.
قائم مقام و دبیر کل وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر در پایان با اشاره به ملاقات با مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطرنشان کرد : به یک نگاه و درک مشترک رسیده ایم و امیدواریم با انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی، پروژه عملی برای توسعه زیرساخت های آموزش فنی و حرفه ای کشور نیجر فراهم شود.
بهزاد غفاری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز نیز در این بازدید ضمن خیر مقدم به میهمانان بیان کرد : با عنایت به سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حوزه دیپلماسی مهارتی، از رویکردهای اصلی ما تقویت توانمندی های نیروی انسانی، فناوری و به طور کلی بهره برداری از تجارب موفق مهارتی سایر کشورها از طریق برقراری روابط چند جانبه به منظور تامین منافع ملی است و آماده هر نوع همکاری مشترک آموزشی در راستای توسعه و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای هستیم.
بازدید مصطفی ماهامان میکاسو قائم مقام و دبیر کل وزارت آموزش فنی و حرفه ای جمهوری نیجر و هیات همراه با حضور رضا نصری مدیر کل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بهزاد غفاری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و جمعی از معاونین و کارشناسان این اداره کل، برگزار شد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
22 تیر 1400 09:24
اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز |
کد خبر : 242,173
اجتماعی
کلیدواژه ها: بازدید هیات تخصصی فنی وحرفه ای کشور نیجراز کارگاه های اموزش مهارتی,همکاری مشترک دو کشور,اداره کل فنی وحرفه ای,استان البرز
نظرات بینندگان

http://www.ilandnews.ir/fa/News/259635/بازدید-هیات-تخصصی-فنی-وحرفه-ای-کشور-نیجر-از-کارگاه-های-آموزش-فنی-و-حرفه-ای-استان-البرز
بستن   چاپ