ایرانیان جهان
60 واحد مسکونی در گیلان به افراد تحت پوشش به مناسبت هفته بهزیستی واگذار شد
يکشنبه 27 تير 1400 - 02:45:18
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیر کل بهزیستی گیلان با اعلام این خبر گفت: 500 واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال به مددجویان واگذار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، همزمان با سراسر کشور 60 واحد مسکونی در گیلان با حضور دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی و حسین نحوی نژاد مدیر کل بهزیستی گیلان به افراد تحت پوشش بهزیستی واگذار شد .
نحوی‌نژاد گفت : این واحدها در مجموع با اعتباری بالغ بر 168 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که از این مبلغ 30 میلیارد ریال سهم سازمان بهزیستی، 18 میلیارد ریال سهم خیرین و 120 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضی، قرارگاه خاتم الانبیا، بسیج سازندگی و بنیاد مستضعفان است.
وی تعداد واحدهای در دست احداث برای مددجویان بهزیستی را 736 واحد اعلام و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت نمایندگان و دیگر مسئولان استان از این تعداد؛ 500 واحد مسکونی دیگر نیز تا پایان سال به مددجویان واگذار شود.
دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی نیز از آمادگی خود و مجمع نمایندگان گیلان جهت حمایت بیشتر از معلولین و مددجویان بهزیستی خبر داد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
26 تیر 1400 10:52
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : 242,475
کلیدواژه ها: مددجویان,هفته بهزیستی,بهزیستی گیلان,مسکن, تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان
نظرات بینندگان

http://www.ilandnews.ir/fa/News/260553/60-واحد-مسکونی-در-گیلان-به-افراد-تحت-پوشش-به-مناسبت-هفته-بهزیستی-واگذار-شد
بستن   چاپ