ایرانیان جهان
تصویر سرفیس دوئو 2 مایکروسافت فاش شد
چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 03:58:17
ایرانیان جهان - چند تصویر از سرفیس دوئو 2 مایکروسافت افشا شده که در آن‌ها، جای‌گیری دوربین پشتی آن مشخص است و لنزهای این دوربین سه‌گانه در یک ماژول مستطیلی جای گرفته‌اند.

سال گذشته مایکروسافت سرفیس دوئو را به‌عنوان اولین دستگاه خود که با دو نمایشگر طراحی شده است، معرفی کرد؛ اما در شرایطی که این شرکت کار روی نسل بعدی سرویس دوئو را پیش می‌برد، تصاویری افشا شده‌اند که از ظواهر این دستگاه پرده برمی‌دارند. در این عکس‌ها می‌توان دید که سرفیس دوئو 2 از یک ماژول دوربین سه‌گانه مستطیلی استفاده می‌کند که در گوشه بالای سمت چپ پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است. فارغ از این نکته، به نظر می‌رسد سایر مشخصات ظاهری دستگاه نسبت به مدل قبلی تغییر خاصی نکرده و دو نمایشگر با یک لولا در قسمت وسط به هم متصل شده‌اند. پنل پشتی این گجت همچنان از جنس گلس (شیشه) است و لوگوی سرفیس روی آن دیده می‌شود.
">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

">

ایرانیان جهان

بنا بر گزارش‌ها، مایکروسافت با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی قصد بهبود عملکرد دوربین سرفیس دوئو 2 نسبت به مدل قبلی دارد. مایکروسافت همچنین گفته است که تمرکز خود را روی بهبود تجربه نرم‌افزاری این دستگاه نیز قرار داده. یکی از معایب اصلی‌ سرفیس دوئو، سخت‌افزار آن است که از پردازنده قدیمی اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند؛ اما احتمالا دوئو 2 با آخرین مدل پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 همراه خواهد شد و در کنار آن از NFC و اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد. پیش‌تر ادعا شده بود که اسم رمز سرفیس دوئو 2 «زِتا» است. فعلاً هیچ اطلاعی از زمان معرفی این محصول در دست نیست؛ اما احتمال معرفی آن در سال جاری بسیار کم به نظر می‌رسد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/263331/تصویر-سرفیس-دوئو-2-مایکروسافت-فاش-شد
بستن   چاپ