ایرانیان جهان
سامسونگ S Pen مخصوصی برای گلکسی زد فولد 3 ساخته است
چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 03:59:44
ایرانیان جهان - سامسونگ در رویداد 20 مرداد، دو مدل گوشی تاشو و محصولاتی دیگر معرفی خواهد کرد و تأیید کرده است که S Pen جدیدی با ویژگی‌هایی مخصوص گوشی‌ تاشو ارائه خواهد شد.

دو‌ هفته تا رویداد گلکسی آنپکد 2021 باقی مانده است و سامسونگ با انتشار گزارشی در رسانه‌ی رسمی خود، محصولات آینده‌اش را تأیید کرده است. گزارش توسط دکتر TM Roh، مدیر بخش ارتباطات موبایل سامسونگ، نوشته شده است و تأیید می‌کند که غول کره‌ای امسال گوشی گلکسی نوت عرضه نخواهد کرد و محصول بعدی، یعنی گوشی‌های تاشو گلکسی، از S Pen‌ پشتیبانی می‌کنند. TM Roh تأیید کرده است که این شرکت به‌ جای عرضه‌ی گلکسی نوت، ویژگی‌های محبوب گلکسی نوت را روی دستگاه‌های بیشتری از جمله گلکسی زد فولد 3 توسعه می‌دهد. غول کره‌ای اشاره کرده که S Pen آینده، اولین قلم دیجیتالی است که به‌طور خاص برای دستگاه‌های تاشو ساخته شده؛ اما هنوز مشخص نیست تفاوت آن با S Pen معمولی و عملکرد آن در گلکسی زد فولد 3 به چه صورت است. سامسونگ فاش نکرده است که آیا S Pen‌ ویژه با بلوتوث برای حرکات سازگار است یا خیر. باید منتظر بمانیم تا در جریان رویداد 11 آگوست (20 مرداد) اطلاعات بیشتری به دست بیاوریم. مقاله‌های مرتبط:
گلکسی A52s با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G در گیک‌بنچ مشاهده شد تصاویر رندر قاب گلکسی زد فولد 3 با جایگاه S Pen منتشر شد
گزارش منتشرشده تأیید می‌کند که گلکسی زد فلیپ 3 بهبود‌یافته‌تر و بادوام‌تر از نسل پیشین خود شده است و ساعت‌های هوشمند آینده‌ی سامسونگ با Wear OS 3 و One UI Watch اجرا می‌شوند. این گزارش تأیید می‌کند که غول کره‌ای برنامه‌ی Samsung Health و SmartThings را برای Wear OS 3 ارائه می‌کند. از طرفی دیگر، گوگل و تعدادی از توسعه‌دهندگان برنامه‌های معروف بیشتری برای پوشیدنی‌های آینده منتشر خواهند کرد. با بازگشت سری گلکسی زد، سامسونگ تأیید کرده است که با توسعه‌دهندگان بیشتری کار خواهد کرد تا برنامه‌هایی ارائه کند که کاربران بتوانند از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و تاشوی گلکسی زد فولد 3 بهره‌ی بیشتری ببرند. احتمالاً با قابلیت Flex Mode ویژگی‌های بیشتری در گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 شاهد خواهیم بود. در گزارش همچنین ذکر شده است که سامسونگ همیشه به کاربران اجازه می‌دهد کنترل بیشتری روی برنامه‌ها، داده‌ها و حریم خصوصی داشته باشند. در ادامه‌ی گزارش، TM Roh بر اهمیت اکوسیستم‌ گوشی‌ هوشمند در پیشبرد نوآوری تأکید کرد. سامسونگ علاوه‌ بر اعلام همکاری با گوگل و مایکروسافت، احتمال دارد برنامه‌ی معروفی منتشر کند که مخصوص گوشی‌ هوشمند تاشو مانند گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 ساخته شده است و از این جهت، تجربیات جدیدی فراهم خواهد کرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/263335/سامسونگ-S-Pen-مخصوصی-برای-گلکسی-زد-فولد-3-ساخته-است
بستن   چاپ