ایرانیان جهان
آمازون شایعه‌ی پذیرش بیت کوین را رد کرد
چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 04:01:05
ایرانیان جهان - آمازون شایعه‌ی مبنی بر برنامه‌های این شرکت برای پذیرش رمزارز از مشتریان خود را رد کرد؛ اما همچنان تأکید دارد که به حوزه رمزارز علاقه‌مند است.

به گزارش کوین‌تلگراف ، آمازون گمانه‌زنی‌های اخیر مبنی بر پشتیبانی این شرکت از پرداخت‌ با بیت کوین را رد و اعلام کرد در حال حاضر برنامه‌ای برای بیت کوین ندارد. بر اساس گزارش رویترز به نقل از سخنگوی آمازون ، این شرکت به حوزه ارز دیجیتال علاقه‌مند است؛ اما هنوز برنامه خاصی برای قبول پرداخت با رمزارز ندارد: با وجود علاقه ما به این حوزه، گمانه‌زنی‌های مبنی بر برنامه‌ی ما برای پذیرش رمزارز حقیقت ندارد. البته این سخنگو تحقیقات آمازون در مورد پرداخت‌ با رمزارز را انکار نکرد و افزود این شرکت به بررسی نحوه استفاده از رمزارز در خرید از آمازون ادامه خواهد داد. مقاله‌های مرتبط:
خرید با بیت کوین از آمازون؛ آیا توسعه‌دهنده‌ها از این قابلیت راضی هستند؟ آمازون سرویس جدیدی بر پایه بلاک چین طراحی کرد
آمازون در تاریخ 22 جولای فرصت شغلی جدیدی با عنوان «مدیر بخش ارز دیجیتال و بلاک‌چین» منتشر کرد که مسئول توسعه استراتژی این شرکت برای رمزارز و بلاک چین و همچنین تهیه نقشه راه محصول خواهد بود. چهار روز بعد، روزنامه .City A.M لندن با استناد به یک منبع خودی گزارشی نوشت که در آن ادعا کرده بود آمازون «به‌طور قطع» در حال آماده شدن برای پذیرش پرداخت‌ با بیت کوین و عرضه رمزارز مختص خود است و بدین ترتیب به آتش انتظارات برای برنامه‌های رمزارزی آمازون دامن زد. در همین راستا وو بلاکچین‌، رسانه خبری چینی فعال در حوزه رمزارز، افزایش 15 درصدی ارزش بیت کوین در کمتر از سه ساعت را ناشی از شایعات مربوط به برنامه آمازون برای پذیرش بیت کوین دانست. با تکذیب این شایعه توسط آمازون، قیمت بیت کوین شروع به پس‌روی کرده و در 12 ساعت گذشته، از 40 هزار دلار به 37 هزار دلار رسیده است. 

http://www.ilandnews.ir/fa/News/263342/آمازون-شایعه‌ی-پذیرش-بیت-کوین-را-رد-کرد
بستن   چاپ