ایرانیان جهان
افزایش مستمری کشاورزان و روستاییان زنجان
چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 04:13:16
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان از افزایش مستمری این صندوق به میزان 25 درصد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، علی عباسی گفت: این افزایش از ابتدای سال جاری به حساب مستمری بگیران واریز شده است.
عباسی با بیان این که در حال حاضر شمار بیمه شدگان فعال صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان زنجان، نزدیک 34 هزار نفر است، گفت: این تعداد حدود 30 درصد جامعه‌ هدف استان را شامل می‌شود.
وی با بیان این که عضویت در بیمه اجتماعی روستاییان اختیاری است، افزود: میزان حق بیمه پرداختی در این صندوق در هشت سطح درآمدی تعریف شده و از 390 هزار تومان تا یک میلیون و 140 هزار تومان در سال است که بیمه شدگان همین مبالغ را نیز می‌توانند در چند قسط پرداخت کنند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان زنجان گفت: شرط اولیه‌ی عضویت در این صندوق، داشتن سن بالای 18 سال و کمتر از 50 سال است.
فقط پرداخت پنج درصد حق بیمه بر عهده‌ی بیمه گذار است
به گفته‌ عباسی در این بیمه، دولت به عنوان کارفرما، سهم 10 درصدی حق بیمه‌ مشمولان را تقبل کرده و فقط پرداخت پنج درصد حق بیمه بر عهده‌ی بیمه گذار است.
وی گفت: در حال حاضر 60 کارگزاری بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان زنجان، برای آشنایی و اقناع جامعه‌ هدف برای عضویت در صندوق فعالیت دارند و متقاضیان می‌توانند از طریق این کارگزاری‌ها برای عضویت اقدام کنند.
5 اَمرداد 1400 12:15
اداره کل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان زنجان |
کد خبر : 242,774
کلیدواژه ها: عباسی,مدیرصندوق بیمه عشایری و روستایی استان زنجان, افزایش25 درصدی میزان مستمری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر
نظرات بینندگان

http://www.ilandnews.ir/fa/News/263367/افزایش-مستمری-کشاورزان-و-روستاییان-زنجان
بستن   چاپ