ایرانیان جهان
تعاونی های برتر ملی و استانی قم تقدیر شدند
چهارشنبه 17 شهريور 1400 - 12:37:57
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - با حضور استاندار قم، معاون امور هماهنگی اقتصادی و برنامه ریزی استانداری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعاونی های برتر ملی و استانی تقدیر، معرفی و تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم، همزمان با سراسر کشور و با حضور بهرام سرمست استاندار ، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ، مصطفی کاویانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم و جمعی از تعاونگران استان در سالن جوادالائمه استانداری ، از تعاونی های برتر ملی و استانی با اهداء لوح تقدیر و تندیس ، تجلیل به عمل آمد.
وی تصریح کرد: اسامی برگزیدگان در بخش تعاونی های برتر استان، در سال 1400 شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم در رشته تولیدی و توزیعی با گرایش تعاونی های توسعه و عمران شهرستان با کسب امتیاز 377 و تعداد اعضاء ده هزار نفر و تعداد اشتغال 230 نفر در خدمات کارگزاری، ساماندهی زائرین، کشتارگاه، عمرانی و گردشگری فعالیت دارد.
وی افزود: تعاونی های شایسته تقدیر استان در سال 1400 شامل شرکت تعاونی دهیاران سلفچگان در رشته عمرانی با گرایش دهیاری با کسب امتیاز 289 و تعداد اعضاء 17 نفر و اشتغال 5 نفر در خدمات عمرانی روستاها شامل جدول گذاری، جمع آوری زباله و ...، شرکت تعاونی گردشگری سبز معراج در رشته خدمات با گرایش گردشگری و با امتیاز 289 و تعداد اعضاء 7 نفر و اشتغال 5 نفر در خدمات گردشگری و دامداری کشاورزی زیست خاور قم در رشته تولیدی و با گرایش کشاورزی با کسب امتیاز 253 و تعداد اعضاء 7 نفر و با ایجاد اشتغال 4 نفر در دامداری شامل گوشت، شیر و ... و کشاورزی شامل گندم، جو، یونجه و ...است.
کاویانی اظهارکرد: تعاونی برتر ملی سال 1400 شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم در رشته تولیدی و توزیعی با گرایش تعاونی های توسعه و عمران شهرستان با کسب امتیاز 377 و تعداد اعضاء 10 هزار نفر و ایجاد اشتغال 230 نفر در خدمات کارگزاری، ساماندهی زائرین، کشتارگاه، عمرانی و گردشگر است.
17 شهریور 1400 11:04
کد خبر : 244,838
کلیدواژه ها: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی,آموزش تعاونی,استان قم,جشنواره تعاونی های برتر
نظرات بینندگان

http://www.ilandnews.ir/fa/News/272287/تعاونی-های-برتر-ملی-و-استانی-قم-تقدیر-شدند
بستن   چاپ