ایرانیان جهان
هواوی: تمامی مدل‌های میت بوک از ویندوز 11 پشتیبانی خواهند کرد
پنجشنبه 18 شهريور 1400 - 13:18:24
ایرانیان جهان - حساب رسمی هواوی در ویبو تأیید کرد که تمامی مدل ‌ های سری میت بوک قادر به پشتیبانی از ویندوز 11 مایکروسافت خواهند بود .

پس از اعمال تحریم ‌ های سخت ‌ گیرانه، هواوی مجبور شد در پاسخ به از دست دادن سرویس ‌ های گوگل، سیستم ‌ عامل اختصاصی خود به نام هارمونی 2 را توسعه دهد. در حال حاضر محصولات هواوی در رده ‌ های مختلف قادر به دریافت هارمونی 2 هستند و انتظار می ‌ رود محصولات قدیمی ‌ تر شرکت چینی نیز سیستم ‌ عامل این شرکت را دریافت کنند . پاسخ هواوی به گوگل، معرفی سیستم ‌ عامل هارمونی است؛ اما به نظر می ‌ رسد هواوی به دنبال توسعه ‌ ی سیستم ‌ عامل انحصاری برای لپ ‌ تاپ ‌ های سری میت بوک نیست و همچنان می ‌ خواهد محصولات خود را مبتنی بر سیستم‌عامل مایکروسافت بسازد . GizmoChina گزارش می ‌ دهد که شرکت چینی این موضوع را با انتشار پستی در حساب رسمی ویبوی خود تأیید کرده است و حتی مشخص ساخته که لپ ‌ تاپ ‌ های سری میت بوک قادر به دریافت ویندوز 11 خواهند بود .

ایرانیان جهان

در متن پست آمده است که تمامی مدل ‌ های میت بوک هواوی پس از انتشار ویندوز 11 می ‌ توانند سیستم ‌ عامل جدید مایکروسافت را بدون هیچ ‌ گونه محدودیتی دریافت کنند. در ادامه ‌ ی اشاره شده است مدل ‌ هایی از میت بوک که همراه با ویندوز 10 به بازار عرضه شدند، بدون پرداخت هزینه ‌ ای قادر به دریافت ویندوز 11 به ‌ صورت آپدیت نرم ‌ افزاری خواهند بود. چنین پستی در حالی منتشر شده که فاصله ‌ ی چندانی تا 5 اکتبر (13 مهر) باقی نمانده است و مایکروسافت در نظر دارد ویندوز 11 را در این تاریخ منتشر کند . لپ‌تاپ‌های میت بوک هواوی در 4 دسته‌بندی قرار می‌گیرند که شامل سری میت بوک، سری X، سری D و سری تازه معرفی‌شده‌ی B می‌شود. با توجه به پستی که هواوی منتشر کرده است، اگر از دارندگان هر یک از مدل‌های میت بوک باشید مشکلی در ارتقای آن به ویندوز 11 نخواهید داشت و می‌توانید 13 مهر به سیستم‌عامل جدید مایکروسافت کوچ کنید. مقاله‌های مرتبط:
هواوی 22 شهریور رویدادی با محوریت معرفی لوازم و تجهیزات اداری برگزار خواهد کرد پتنت جدید هواوی گوشی هوشمندی با صفحه‌نمایش جمع‌شونده را به‌نمایش می‌گذارد
ویندوز 11 امکانات گسترده ‌ ای در اختیار کاربران قرار خواهد داد که برای مثال می ‌ توان به امکان اجرای اپلیکیشن ‌ های اندروید اشاره کرد. علاوه بر آن، ظاهر رابط کاربری آن با تغییرات مثبت بسیاری همراه شده که زیبایی بصری سیستم ‌ عامل جدید ردموندی ‌ ها را چند برابر کرده است . با وجود امکانات گسترده‌ای که ویندوز 11 دارد، برخی از کاربران علاقه‌ای به کوچ کردن به سیستم‌عامل جدید مایکروسافت ندارند. البته چنین موضوعی تازگی ندارد. درواقع آمار نشان می‌دهد که سیستم‌عامل‌های قدیمی مانند ویندوز 7 همچنان کاربرانی وفادار دارند که با وجود اتمام پشتیبانی نرم‌افزاری به استفاده از سیستم‌عامل محبوبشان ادامه می‌دهند. نظر شما کاربران زومیت در این رابطه چیست؟ آیا با انتشار ویندوز 11 به سیستم‌عامل جدید مایکروسافت کوچ خواهید کرد یا همچنان استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز را ترجیح می‌دهید؟

http://www.ilandnews.ir/fa/News/273097/هواوی--تمامی-مدل‌های-میت-بوک-از-ویندوز-11-پشتیبانی-خواهند-کرد
بستن   چاپ