ایرانیان جهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره کارآفرینی در توانمندسازی تعاونی‌ها موثر است
دوشنبه 22 شهريور 1400 - 11:41:05
وزارت رفاه
ایرانیان جهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خواستار تسریع در آسیب شناسی و ارائه راهکارهای اجرایی جهت فعال سازی شرکت های توسعه و عمران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، نشست کارگروه برنامه ریزی و پشتیبانی تعاونی های توسعه و عمران استان با حضور علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و اعضای کارگروه در اداره کل برگزار شد.
علیزاده در این نشست با تاکید بر اهمیت نظارت و ارزیابی شرکت های تعاونی توسعه و عمران خواستار تسریع در آسیب شناسی وضع موجود و ارائه راهکارهای اجرایی جهت فعال سازی این شرکت ها شد.
وی بابیان اینکه تاکنون تنها در دو شرکت تعاونی 25درصد از واگذاری‌های دولتی محقق شده افزود: شرکت هایی که تاکنون اقدام نکردند می‌توانند با پیگیری از ظرفیت بخش های دولتی استفاده کنند.
علیزاده با تاکید بر توجه جدی روسای ادارات شهرستان‌ها به وضعیت و عملکرد تعاونی‌های توسعه وعمران گفت: روسا موظف هستند برای آسیب شناسی و پیگیری وضعیت تعاونی ها به صورت مستمر و هفتگی با مدیران تعاونی‌ها و در صورت نیاز طبق تفاهم‌نامه مشترک با وزارت کشور با فرمانداران نیز نشست های کارشناسی برگزار کنند.
وی اضافه کرد : با بررسی برنامه های کوتاه مدت تعاونی‌ها چنانچه کوتاهی در تحقق این برنامه ها صورت گیرد از مدیران تعاونی ها و روسای ادارات جهت ارایه توضیحات به جلسات کارگروه دعوت شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان خاطرنشان کرد: الگوسازی تعاونی‌ها موفق، برگزاری جلسات با مدیران تعاونی‌ها موفق و پیشرو ، استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره کارآفرینی جهت توانمندسازی تعاونی‌ها و استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون از جمله اقدامات موثر در فعال‌سازی شرکت های تعاونی توسعه و عمران است.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
22 شهریور 1400 11:15
روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان |
کد خبر : 245,100
کلیدواژه ها: توسعه و عمران,توانمندسازی تعاونی‌ها,تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلا
نظرات بینندگان

http://www.ilandnews.ir/fa/News/273918/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان--استفاده-از-ظرفیت-مراکز-مشاوره-کارآفرینی-در-توانمندسازی-تعاونی‌ها-موثر-است
بستن   چاپ