ایرانیان جهان
پوشش زنده زومیت از رویداد California Streaming و معرفی آیفون 2021 اپل (امشب ساعت 21:00)
سه شنبه 23 شهريور 1400 - 14:15:57
ایرانیان جهان - اپل امشب (سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه) ساعت 21:30 به ‌وقت تهران رویدادی با نام California Streaming برگزار می‌کند که انتظار داریم در آن از آیفون‌های جدید رونمایی شود. پوشش زنده این رویداد با قرعه‌کشی برای کاربران همراه است.

انتظار نمی‌رود تغییرات اساسی در مؤلفه‌های طراحی آیفون‌های 2021 رخ بدهد و احتمالا غول دنیای فناوری در آیفون 13 یا آیفون‌های جدید از همان زبان طراحی آیفون‌های 2020 بهره خواهد گرفتِ؛ اما می‌توان روی پیشرفت دوربین، پردازنده سریع‌تر، تراشه و مودم 5G جدید، افزایش عمر باتری و برخی بهبودهای دیگر حساب کرد. انتظار می‌رود ناچ بسیار بزرگ کنونی جای خود را به بریدگی کوچک‌تری بدهد؛ البته شایعات حاکی از آن است که بریدگی جدید به‌ جای کاهش ابعاد در عرض، در ارتفاع کاسته می‌شود. همچنین گفته می‌شود اپل نرخ نوسازی 120 هرتز را برای مدل‌های پرو در نظر گرفته است و احتمالا قصد دارد فناوری پروموشن (ProMotion) آیپد پرو را به آیفون‌ بیاورد. از شما دعوت می‌کنیم همانند گذشته، امشب رأس ساعت 21 همراه زومیت باشید تا ضمن مرور کلی رویداد، به حواشی و اتفاقات مختلف بپردازیم. همچنین قرعه‌کشی دو ایرپاد به‌صورت زنده در لایو زومیت انجام خواهد شد.


برای تماشای این رویداد می‌توانید زومیت را در آپارات ، اینستاگرام ، توییچ و توییتر دنبال کنید شرکت دیجی سرویس حامی پوشش زنده‌ی زومیت از رویداد آیفون‌های جدید اپل است.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/274210/پوشش-زنده-زومیت-از-رویداد-California-Streaming-و-معرفی-آیفون-2021-اپل-(امشب-ساعت-21-00)
بستن   چاپ