ایرانیان جهان
گاف‌های تمام نشدنی بایدن؛ این بار فراموش کردن نام نخست وزیر استرالیا!
جمعه 26 شهريور 1400 - 12:27:01
ایرانیان جهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / در ویدیوکنفرانس مهمی که روز گذشته با حضور سران سه کشور آمریکا، استرالیا و انگلیس برگزار شد، گاف جدید بایدن خبرساز شد.
به نقل از گاردین، روز گذشته در یک کنفرانس خبری مجازی که در کاخ سفید و با حضور سران سه کشور آمریکا، انگلیس و استرالیا برگزار شد، هنگام صحبت درباره توافقنامه همکاری دیپلماتیک، امنیتی و نظامی، جو بایدن نام نخست وزیر استرالیا را فراموش کرد!
در این ویدیو کنفرانس که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس و اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا حضور داشتند، پس از تشکر از بوریس جانسون، بایدن روی خود را به سمت اسکات موریسون برمی‌گرداند، اما گویی اسم او را فراموش کرده؛ چون اندکی تأمل می‌کند و بعد با لحنی عامیانه و غیررسمی او را «رفیق» خطاب می‌کند!
«ممنونم بوریس... و من می‌خواهم از آن ... رفیق استرالیایی تشکر کنم.»
سپس گویی که تازه یادش افتاده باشد، لحن خود را تغییر می‌دهد و می‌گوید «متشکرم آقای نخست وزیر».
این ویدیو در فضای توییتر دستمایه شوخی کاربران شده است. یک کاربر در همین مورد نوشته است: وقتی آدم این ویدیو را نگاه می‌کند انکار دارد فیلم «احمق و احمق‌تر» را می‌بیند.
گاردین در این باره می‌نویسد: اسکات موریسون شاید تا به حال به شکل‌های مختلفی خطاب شده باشد، اما این نام احتمالا بیشتر از بقیه روی او خواهد ماند.
گفتنی است بر اساس توافقنامه‌ای که ایالات متحده، استرالیا و انگلیس امضا کردند، استرالیا در آینده نزدیک زیردریایی اتمی تولید خواهد کرد.

http://www.ilandnews.ir/fa/News/274834/گاف‌های-تمام-نشدنی-بایدن؛-این-بار-فراموش-کردن-نام-نخست-وزیر-استرالیا!
بستن   چاپ