ایرانیان جهان
4 مرکز واکسیناسیون در منطقه 21 راه اندازی شد
شنبه 3 مهر 1400 - 13:00:00
ایرانیان جهان - به دستور شهردار تهران و تلاش شهردار منطقه 21 در کمتر از 10 روز 4 مرکز واکسیناسیون کرونا در منطقه راه اندازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، رضا رجب زاده شهردار منطقه از راه‌اندازی چهار مرکز واکسیناسیون طبق دستور زاکانی شهردار تهران در این منطقه خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان منطقه و تسریع در امر واکسیناسیون عمومی توانستیم با همکاری عوامل وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و نواحی سه گانه در کمتر از ده روز 4 مرکز واکسیناسیون در سطح منطقه راه اندازی کنیم که یکی از این مراکز به صورت خودرویی است.
رجب زاده در خصوص واکسیناسیون خودرویی اظهار کرد: مرکز واکسیناسیون خودرویی در سوله بحران ناحیه 3 از ساعت 8 صبح تا 21 به آدرس بزرگراه شهید لشگری، کیلومتر 18، بعد از بلوار داروپخش ،جنب پل هوایی، داخل کوچه شهرداری ناحیه 3 آماده خدمت رسانی به شهروندان است.
شهردار منطقه21 گفت: سه مرکز دیگر نیز تجهیز گردیده تا شهروندان بتوانند جهت واکسیناسیون از ساعت 8 الی 21 از خدمات واکسیناسیون کرونا بهرمند شوند. او در اخر ضمن تاکید بر اینکه شهروندان برای تزریق واکسن می بایست حتماً کارت‌ملی خود را به همراه داشته باشند، افزود: دیگر مراکز واکسیناسیون منطقه 21 نیز به آدرس های زیر است:
1_ شهرک استقلال، بلوار شهید عبیدی ،تقاطع خیابان جلال ،سوله بحران منطقه 21
2_ بزرگراه شهید لشگری ،کیلومتر 12 ،مرکز خرید و فروش خودرو چیتگر
3_ بزرگراه شهید لشگری، شهرک وردآورد ،ابتدای خیابان ولیعصر، ورزشگاه شهدای وردآورد

http://www.ilandnews.ir/fa/News/276320/4-مرکز-واکسیناسیون-در-منطقه-21-راه-اندازی-شد
بستن   چاپ