نیسان سیلویا تیونینگ لیبرتی واک با 1200 اسببخار قدرت رونمایی شد
ایالات متحده آمریکا
بزرگنمايي:
ایرانیان جهان - تیونر ژاپنی لیبرتی واک کیت بدنه جدیدش را برای نیسان سیلویا S15 رونمایی کرد. لیبرتی واک با این خودرو 1200 اسببخاری در مسابقات دریفت ژاپن شرکت میکند.
از روزی که خودرو تولید شد، ایده شخصیسازی و تغییر بخشهای مختلف هر مدل هم بهوجود آمد. این روزها تیونینگ و تولید قطعات سفارشی خودرو یکی از کسبوکارهای موفقی است که برندهای شرقی و غربی زیادی در این بازار باهم رقابت میکنند. بیشک ژاپن بهشت خودروهای سفارشی محسوب میشود که ویترین زیبایی از هنر و فرهنگ تیونینگ را بهنمایش میگذارد. شرکتهای ژاپنی تیونینگ خودرو هرکدام فلسفه خاص و مشتری خودشان را دارند و در سطح محلی تا جهانی فعالیت میکنند. مقالههای مرتبط:
نگاهی عمیق به فرهنگ تیونینگ خودرو در ژاپن فورد موستانگ لیبرتی واک؛ پیوند ژاپن و آمریکا
لیبرتی واک ( Liberty Walk ) یکی از شرکتهای ژاپنی تولیدکننده کیتهای بدنه و تیونینگ فنربندی و شاسی است که بهلطف تلاشهای مکانیکها و طراحانش، در جهان فعالیت میکند. کیتهای بدنه لیبرتی واک که معمولا عریض هستند و سبک ویژهای دارند، برای انواع خودروها مثل محصولات لامبورگینی ، فراری، پورشه، نیسان، مکلارن، آئودی، بیامو، مرسدس بنز، مازراتی، مینی، دوج، کرایسلر، تویوتا، هوندا، فورد، لکسوس، جیپ و سوزوکی تولید میشود.
کاپوت نیسان سیلویا تیونینگ لیبرتی واک / Liberty Walk Nissan S15
">
">
">
">
محصول جدید لیبرتی واک که روی شاسی نیسان سیلویا S15 سوار میشود، با الهام از خودروهای سری مسابقات Super Silhouette ژاپن طراحی شده است که تقریبا مشابه گروه پنج فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) دهه 1980 بود. خودروهای این مسابقات با کیتهای بدنه عریض و بالههای بزرگ و آیرودینامیک شناخته میشدند و در آن دوران، جوانان ژاپنی مثل واتارو کاتو را به مسابقهدادن در خیابانها وسوسه میکردند.
نیسان سیلویا لیبرتی واک در فرمول دریفت / Liberty Walk Nissan S15
">
">
">
">
کیت بدنه لیبرتی واک طراحی خاص و چشمگیری دارد؛ اما در بخش فنی نیز، سیلویا S15 کاملا دگرگون شده است. موتور این خودرو از نوع روتری (روتاری) با چهار روتور بوده که در گاراژ TCP Magic کاملا سفارشی تیونینگ شده است. درکنار چهار روتور، دو توربوشارژر برند گرت ( Garrett ) هر کدام با 1/3 بار بوست، ECU نکسوس R5 شرکت هلتک ( Haltech )، انژکتور با ظرفیت 2000 سیسی در دقیقه برای هر روتور و رادیاتور PWR قرار گرفتهاند تا قدرت این خودرو به 1200 اسببخار و گشتاورش به 961 نیوتنمتر برسد. واتارو کاتو در این پروژه ایده جذابی را عملی کرده که قطعا در مسابقات جهانی دریفت، طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد.
لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/252696/