ایرانیان جهان

آخرين مطالب

نیوسرویس؛ تعمیر لوازم خانگی در منزل ایالات متحده آمریکا

نیوسرویس؛ تعمیر لوازم خانگی در منزل
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - آیا یکی از دغدغه‌های روزانه شما خرابی و تعمیر لوازم خانگی در منزل است؟ آیا از لوازمی استفاده می‌کنید که نمایندگی خاصی در ایران ندارند و نمی‌دانید قطعات آن‌ها را از کدام شرکت باید تهیه کنید؟ این‌ها فقط مشکلات شما نیستند؛ بلکه بسیاری از افراد هنگام استفاده از وسایل خانه خود این دغدغه‌ها را دارند.

پس از شدت‌گرفتن تحریم‌ها و قطع ارتباط شرکت‌هایی مانند سامسونگ و ال‌جی با ایران، تأمین قطعاتِ لوازم خانگی به مشکل برخورد و بسیاری از کاربران دغدغه خرابی وسایل خود را داشتند. به‌غیر از این‌ها، پیداکردن تعمیرکار حرفه‌ای که بتواند به‌صورت تضمینی لوازم خانگی را سرویس یا تعمیر کند، جزو یکی از مشکلات نگه‌داری صحیح از کالای خانگی به‌حساب می‌آید. مجموعه «نیو سرویس» با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص در حوزه لوازم خانگی، می‌تواند به شما برای رفع این مشکلات کمک کند. کافی است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا کاملا با خدمات این مجموعه آشنا شوید و با بهره‌گیری از آن‌ها، مشکلات تعمیر لوازم خانگی را پشت‌سر بگذارید. بهره‌گیری از خدمات تعمیر لوازم خانگی نیوسرویس چه مزایایی دارد؟
«نیو سرویس» بستری کامل برای رفع مشکلات تعمیر لوازم ‌خانگی در تهران است. این مجموعه با ارائه امکانات و خدمات کامل در زمینه سرویس و تعویض قطعات و تعمیرات لوازم خانگی آماده است بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. تمام خدمات مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آنلاین «نیو سرویس» را متخصصان حرفه‌ای و کارآزموده‌ای انجام می‌دهند که بیش از 10 سال سابقه کاری دارند. همچنین، تمامی آنان دوره‌های عملی و تئوری را زیرنظر «نیو سرویس» گذرانده و بعد از قبولی در آزمونی دشوار انتخاب شده‌اند. درنتیجه می‌توان گفت همه آنان خدمات خود را با جدیدترین استانداردهای روز دنیا ارائه می‌دهند.

ایرانیان جهان

مجموعه «نیو سرویس» سعی می‌کند با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و متخصصان باتجربه، خدماتش را روی اکثر وسایل خانگی ارائه دهد. جاروبرقی، ماشین لباس‌شویی، یخچال‌فریزر، کولرگازی، انواع پکیج، تلویزیون، ماشین‌ ظرف‌شویی و ماکروویو ازجمله لوازمی هستند که «نیوسرویس» خدمات ویژه‌ای برای تعمیر آن‌ها ارائه می‌کند.

ایرانیان جهان

ماشین‌ لباس‌شویی یکی از دستگاه‌های حساسی است که اگر از آن‌ها صحیح استفاده نشود، در سریع‌ترین زمان خراب می‌شود و آن را باید تعمیر کنید. اصولا این دستگاه‌ها به‌دلیل جابه‌جایی و ضربه‌دیدن، ایجاد مشکل در موتور و وارد‌کردن پوشاک خیلی سنگین در دستگاه خراب می‌شوند. اگر ماشین‌ لباس‌شویی شما نیز به هر دلیلی به‌درستی کار نمی‌کند، با مراجعه به صفحه تعمیر ماشین لباسشویی و انتخاب مدل دستگاهتان، در سریع‌ترین زمان مشکل آن را می‌توانید حل کنید. تعمیرات یخچال در منزل؛ مثل همیشه آب خنک و تگرگی بنوشید!
اصولا پس از چند سال در استفاده از یخچال یا سایدبای‌ساید مشکلاتی رخ می‌دهد که زمان آن‌ها نیز در هر برند متفاوت است. هر یخچال عمر مفیدی دارد که پس از گذشت آن دچار مشکلاتی می‌شود که قطعاتش را باید تعویض و آن را سرویس کنید. ازجمله مشکلاتی که کاربران هنگام استفاده از یخچال و سایدبای‌ساید پس از گذشت چند سال به آن‌ها برمی‌خورند، می‌توان به این‌ها اشاره کرد: خراب‌شدن آب‌سردکن سوختن پنل برد صدای زیاد موتور سردکنندگی بیش‌ازحد به‌هم‌خوردن تنظیمات یخچال خرابی لولای در یخچال‌های معمولی و قدیمی «نیو سرویس» می‌تواند پس از بروز مشکل در یخچال شما، تعمیرات آن را به‌گونه‌ای انجام دهد که همانند روز اول بتوانید از دستگاه استفاده کنید. تعمیرات کولرگازی و اسپلیت؛ مثل روزهای گذشته، فضایی خنک ایجاد کنید
کولر‌های گازی دستگاه‌های گران‌قیمتی هستند که فقط کارشناسان خبره آن‌ها را باید عیب‌یابی و تعمیر کنند. اگر با هر یک از مشکلات زیر روبه‌رو شدید، به سایت نیوسرویس به نشانی newservic.com می‌توانید مراجعه کنید و درخواست خود را مبنی‌بر تعمیر کولرگازی در منزل ارائه دهید. ازجمله مشکلات عمده‌ای که برای کولرگازی و اسپیلیت ممکن است پیش بیاید، عبارت‌اند از: خاموش‌شدن ناگهانی کولرگازی نشت آب از کولر و اسپلیت خرابی برد الکتریکی وجود برفک روی اسپلیت خاموش و روشن شدن خودکار کولر کارنکردن سیستم تهویه اگرچه این موارد شاید برای دفعات اول مشکل خاصی به‌نظر نرسند، به‌مرورزمان ممکن است مشکلات بیشتری برای کولرگازی یا اسپلیت شما ایجاد کنند. مراحل ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی در منزل از نیوسرویس
کاربران با مراجعه به سایت نیوسرویس به آدرس newservic.com درخواست تعمیر یا سرویس لوازم خانگی خود را می‌توانند ثبت کنند. همچنین، برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان با شماره 02177442720 می‌توانند تماس بگیرند و از راهنمایی متخصصان «نیوسرویس» استفاده کنند. پس از ثبت درخواست، شرکت کارشناس مناسب را انتخاب می‌کند و اطلاعات تماستان را دراختیارش قرار می‌دهد. سپس، متخصص با شما تماس می‌گیرد و زمان مراجعه را مشخص می‌کند. پس از حضور در محل، کارشناس «نیوسرویس» دستگاه شما را همانند روز اول به شما تحویل خواهد داد. اگر یکی از لوازم خانگی شما دچار مشکل شده است، همین حالا سفارشتان را می‌توانید ثبت کنید و از خدمات و گارانتی 6 ماهه «نیوسرویس» بهره‌مند شوید.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/254682/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نمایندگانی که از رئیسی دعوت کردند باید در برابر ناکارآمدی دولتش پاسخگو باشند

جبهه پایداری معامله‌گر است

اسراییل‌ ضربه راهبردی خورده است

دردسر تیک‌تاک

آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر

العربیه: مصر به اسرائیل پیشنهاد ازسرگیری مذاکرات در مقابل تعلیق عملیات رفح را داد

هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید

اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر تغییر باشند

سرقت عجیب سهمیه بنزین؛ مواظب کارت سوخت خود باشید!

واکنش همتی به سخنان قالیباف؛ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید

کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

کشف 3 هزار لیتر سوخت قاچاق از 10 خودرو

نجات روسیه با اقتصاد موازی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

گل‌درشت‌گویی ماورایی سریال ده‌نمکی

تصاویر جدید از سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در دانشگاه سوربن فرانسه

ریابکوف: کاهش روابط با آمریکا را بررسی می‌کنیم

قیمت این خودرو 30 میلیون تومان ارزان شد

برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت

تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

شاهکار ایرانی در سریلانکا

تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

ادامه سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا

202 روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام

بی‌رمقی اونس جهانی برای سومین روز متوالی

شیائومی نیامده رکورد زد!

نرخ مصوب انواع میوه اعلام شد؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشید!

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد

ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن

ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی

تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی

هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود

نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!

استاد دانشگاه کلمبیا در اعتراض به سرکوب دانشجویان خواستار استعفای رئیس دانشگاه شد

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان؛ مبنا کدام قانون باید باشد؟

مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا

ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو 2024

دستاوردهای سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا

ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود

نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

رئیس‌جمهور فرانسه طاقت لایی‌خوردن نداشت