چهارشنبه ۳ تير ۱۴۰۵
اخبار ایران

ادعای وزیر انرژی آمریکا: ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد

ادعای وزیر انرژی آمریکا: ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد
ایرانیان جهان - تابناک /وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ کشتی حامل مجموعاً حدود ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز خارج شده‌اند.
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - تابناک /وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ کشتی حامل مجموعاً حدود ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز خارج شده‌اند.


نظرات شما