ایرانیان جهان - خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرد که عمان ضمن اطلاع به مقامهای اروپایی درباره احتمال دریافت عوارض از کشتیهای عبوری از تنگه هرمز تأکید کرده که این تنگه به شرایط پیش از جنگ بازنخواهد گشت.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، سلطاننشین عمان به مقام های اروپایی اطلاع داده است که تنگه هرمز به شرایط پیش از جنگ باز نخواهد گشت.
بر اساس گزارش این خبرگزاری آمریکایی، مقامهای عمانی در اطلاعرسانی به همتایان اروپایی خود تأکید کرده اند که ممکن است کشتیهای عبوری از تنگه هرمز مجبور باشند عوارض پرداخت کنند.
در ادامه گزارش بلومبرگ آمده است که عمان، علت دریافت این عوارض را ارائه خدماتی مانند کمک به دریانوردی و کنترل آلودگی عنوان کرده است.